Sunday, March 8, 2009

Panggilan Pulau..

Terik matahari bagai nak tersiat kulit aku yang memang dah sedia hitam dan menawan..walau bahangnya terasa pijar,peluh yang basah melekit macam aku mandi garam..walau apa pun rungutannya, oleh kerana nak memenuhi undangan seorang rakan sepermainan dan seperkampungan...maka hari ini aku jejakkan kaki aku ini ke sebuah pulau...Pulau Indah,Klang.
Siap sedia aku nak ambil gambar yang menarik..maklumlah pertama kali pergi ke pulau ini..walau dah banyak kali aku menyebutnya.Tapi yang tak best nya pulak,kamera buat pasal..terpaksalah aku shot pakai handphone je.


Buat pengantin baru...Wira Abu Bakar dan pasangannya...semoga berbahagia hingga ke anak cucu..dimurahkan rezeki dan sejahtera selalu...terima kasih kerana mengundang dan makanan yang dihidang pun sedap jugak..mungkin aku dah lapar aku balun je..tapi still ok la...thanks.

Yang terkepit sebelah pengantin tu pengantin jugak..tapi dah tak baru lagi la...entah bila nak trade in...laku lagi ke???

Wajah-wajah kegembiraan bila dah kenyang menyantap hidangan pengantin...

Selamat pengantin baru sekali lagi kepada pengantin...aku dah cadangkan pada pengantin sebelum aku beransur balik..sewa lah hotel terdekat yang ada sistem pendingin hawa terbaik..lokasi dah cantik dekat laut dan tengah pulau lagi..tapi 'kehangatannya' memang tahap cair...risau aku takut pengantin baru kena darah tinggi pulak..maklumlah angin laut peluh masin melekit..takut terlebih kandungan garam dalam darah..boleh sakit kepala..heheheh..

0 comments: