Monday, August 4, 2008

Western Food...

Bintang Walk..Shah Alam
Grill Lamb & Chicken Chop

Hari ahad malam aku pegi makan ngan wife kat Restoran Bintang Walk Seksyen 7 Shah Alam...baru je buka tempat ni..dulu kawasan paya dan hutan..sekarang dah pesat membangun.Aku jangkakan tak lama lagi semakin hebat la kawasan ni..tempat strategik antara Klang dan Shah Alam..kat sini juga sedang dibangunkan satu bandar baru yang dinamakan I-City.Just nampak happening coz ramai student2 UITM la lepak kat sini...maklum la dekat je.

Seingat aku masa baru2 sampai dan berkerja di Shah Alam ni,kawasan Seksyen 7 ni tak ada apa-apa pun..hutan dan paya.Just ada UITM dan tasik dekat komplek Belia tu.Tapi dalam masa 2 tahun je pembangunannya memang terlalu pesat sekali.Rumah2 flat dekat tepi jalan tu dulu tempat wife aku belajar kereta..masa tu tengah bercinta lagi.hehehhehe..

Ada beberapa fasa pembangunan di sini dan yang pertama adalah di kawasan Bukit Raja Jusco membawa ke Shah Alam.Mula berkembang dengan adanya rumah2 flat,rumah teres di sebelah area tasik dan banyak restoran2 yang bagus dibuka disitu.Yang selalu aku singgah ialah di Kopitiam Pak Li dan Miza Kopitiam..

Dan sekarang kalau semua nak tahu ada di sebelah fasa yang baru iaitu terletak di depan pintu masuk UITM..aku baru try satu restoran western food..sedap jugak la...

Jom try..

0 comments: