Tuesday, February 10, 2009

Jangan main2 dengan saya...

1.Bila orang ramai buat laporan atas kebiadapan beliau menentang dan mencabar maruah kesultanan melayu,lalu beliau mengugut pula nak ambil tindakan pada orang yang berani buat laporan.

2.Seorang peguam terkenal dan berpengalaman separuh usia dalam politik Malaysia,pengamal undang2,dan selalu mewakili setiap perbicaraan kes berprofil tinggi...kini tersepit dan boleh pula mencabar kembali.Orang buat laporan supaya dilakukan siasatan sekiranya terdapat unsur2 yang boleh dibawa untuk pengadilan secara perundangan,tapi belum dakwa dah ugut orang jangan main2 dengan dia..bukannya orang ramai nak ambil tindakan secara melulu tanpa undang2..dia tak usah risau lah..

3.Bila dia buat kenyataan berkenaan pergolakan dan rasa amarahnya pada kepimpinan parti beliau,tidak satu orang pun yang terdekat dalam parti menyokong beliau..kasihan sungguh.Yang disokong terus menerus adalah orang yang beliau namakan sebagai punca segala masalah..disuruh bertaubat lagi.

4.Yang pasti angin panas dari jiwa orang Melayu kini membara dan bertiup laju 250km sejam..jika tidak dikawal boleh tumbang si pencabar sultan ini.

0 comments: